Antonia Hammer prisades på julfest

December_19

F15-spelaren Antonia Hammer i Köpingebro IF tilldelades söndagen den 4 decemeber Kerstin "Kicki" Perssons minnesfond , ett pris som instiftades 1992.

Priset delades ut isamband med Köpingebro IF:s julfest för ungdomslagen i byns sporthall.

-Det var verkligen roligt att få det priset.Det kom som en chock när Peter Ferngård säger att priset är till mig.Det var som en stor klump i magen bara släppte berättar Antonia.Jag har spelat fotboll i 5år nu med detta laget , nu tänker jag bara köra vidare med fotbollen och sen får jag se vad som händer berättar Antonia vidare som har spelat fotboll sedan hon var liten.Spelade först när jag var väldigt liten men sen slutade jag ett långt tag och sen började jag igen när jag var mellan 8-9år gammal berättar Antonia.

Julfesten bjöd också på luciatåg , prisutdelning , fotbollsworkout av flickor 00-01-02 och dans kring granen bland annat.

December_20

December_21
Bordtennissektionen framme och presenteras.

December_22

December_23

– Text och foto: Thomas Persson.

Kommentera

